הפעם הדגש בסיור עם נטע גל-עצמון היה על השיחות עם האומנים.
1. שי עיד אלוני, מגנו של אכילס, גלריית פיינברג פרוג'קטס, שביל המפעל 3
עם האומן, פסל שי עיד אלוני, נפגשנו כבר בתערוכה קודמת שלו, נפילים, בגלריה חזי כהן. התערוכה הפעם היתה שונה לחלוטין. בתערוכה זו הוא תלה על הקיר מעין מגינים העשויים מחומרים שונים או שילוב של חומרים, כגון מתכת, עץ וקרטון. הצורות הסימטריות שעוצבו כחריטות או תבליטים על המגינים נוצרו בעיקר בהלחמה. המקור של העבודות היה דו-ממדי, ציורים במחברת ששי צייר בתקופות של אתנחתא מהעבודת הפיסול המסיבי שבה עסק. מאוחר יותר הוא העביר אותם לתלת מימד, או ניתן אולי לאמר שניים וחצי מימד. המגנים אנלוגים עבורו למסכות עם קונוטציות של תרבויות שונות. וכאן שי סוגר מעגל עם עבודות קודמות שלו שגם הן התייחסו לשבטי, לתרבויות עתיקות וגאוגרפיות שונות.
2. שחיית פרפר, תערוכה קבוצתית בגלריה אינדי, שביל המרץ 5
גלריית אינדי הינה גלרייה שיתופית שהוקמה ע"י 12 צלמים. כל חודש מתקיימת תערוכה שונה הנמשכת 3 שבועות ובשבוע שנותר מתקיימת תערוכת בזק של אומנים צעירים פורצי דרך.

התערוכה הפעם התאפיינה בעבודות שהיה בהן מרכיב של צילום אך הן חרגו מהמדיום הדו מימדי וערבו אלמנטים חומריים או פיסוליים שהשתלבו או נוצרו מהתמונות. בעצם תערוכת צילומים שאינם צילומים.
עירית תמרי – בעבודתה עטלפי קרמבו מצלמת, גוזרת את הצילומים של עצמה ויוצרת מהם מעין פסלים.
טל חת – בעבודתה כאב גוזרת ממגזינים אותם היא אוספת ויצרת מגזירי העיתון תמונות חדשות

הילה לביב – בעבודתה גלויה שיתפה פעולה עם דנה לב לבנת הפועלת תחת הכינוי permanent vaction ומצלמת אתרי תיירות בחו"ל. הן יצרו שילוב של צילום נוף המוקרן דרך מגזרת תלויה של אותו צילום ויוצרת אפקט דינמי
אלישבע לוי – בעבודה XL מתייחסת לעולם הצריכה דרך נהר המפוסל מצילום ופחיות XL הצפות בו
דנה יואלי – בעבודתה תכסית מציגה צילומים שעשתה לאור פנסים ומראות של מודלים שבנתה בעת ששהתה בגרמניה